mandag 8. november 2010

Julekaker

Mandagskos!
 
Tenkte eg skulle legge ut oppskriftene til kakene eg var med å lage i helga:

Sandnøtter (potetemelstoppar):
250 gr smør, 250 gr sukker, 1 egg, 500 gr potetemel, 125 gr mel, 4 ts vaniljesukker og 1 ts bakepulver.
Smør og sukker røres kvitt. Ha i resten, og kna deigen sammen.Trill ut små kuler (pass på å lage dei ganske små), trykk ned med ein gaffel. Steik på 180 grader til dei er gylne under, 10-15 minutt. Kakene er svært porøse medan dei er varme, legg dei forsiktig over på rist.

Mor mi påstår sandnøttene vert betre når dei vert laga med det glutenfrie melet!

Nøttetoppar:
200 gr sukker, 200 gr malte mandlar/hasselnøttkjernar og to egg.
Pisk egg og sukker til eggedosis. Ha i malte nøtter, pass på konsistensen. Sett ut med teskjei. Pass på å lage dei små nok, dei sig litt utover under steiking. Pynt med ei heil hasselnøtt. Steik på 175-200 grader i ca 10 minutt.

Sprø kakevaflar/harde vafler:
4 egg, 250 gr sukker, 250 gr smelta smør, 500 gr potetemel, 3 ts bakepulver.
Pisk eggedosis av eggeplommer og sukker. Ha i smelta smør, potetemel og bakepulver. Stivpisk eggekvitene og rør dei forsiktig inn.

Brune pinnar:
200 gr smør, 200 gr sukker, 1 eggeplomme, 1 ss lys sirup, 1/2 ts kanel, 1 ts vaniljesukker, 1 ts natron og 300 gr mel. Eggekvite, perlesukker og hakka mandlar.
Rør smør og sukker godt saman. Bland i resten. Elt deigen og del i seks delar. Trill pølser og trykk flate. Pensle med eggekvite, strø på sukker og hakka mandlar. Steik i 10 minutt på 175 grader. Skjær pølsene opp i pinnar medan dei framleis er varme.


Enjoy!!!

4 kommentarer:

  1. potetmelstoppene ble kjempegode, skal prøve meg på de brune pinnene seinere:=
    merete

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. ... prøver meg på igjen jeg ...

    Hvordan type mel bruker du til julekaker??
    Bruker helst Toro lys kakemix. Semper fungerer best til gjærbakst, synes jeg.
    Du lager mye godt, ser jeg. Flott du sprer oppskrifter på bloggen din!
    Du er en flink "likemann"
    Mvh anne-julie ;)

    SvarSlett
  4. Brune pinnar er ei av mine favorittkaker, men har faktisk ikkje laga dei enda i år... Korleis kunne det skje?? :)

    Eg bruker det melet eg har i hus, anten toro sin lyse kakemiks eller fin blanding frå semper. Det har vel blitt mest toro trur eg. Einaste eg har merka stor forskjell på melslaga, er i forhold til brød. Der syns eg det blir best med semper med fiber. :)

    Kjekt at andre prøver ut oppskriftene og syns dei vert gode! :)

    SvarSlett